16 thoughts on “GS

  1. Hvordan er utvalget av møbler i Polen?Mye spennende…Det samme gjelder antikviteter? Pris? Fortolling? AnneBritt

  2. AnneBritt: Hei! I Polen finnes det mange møbelbutikker, f.eks. Black Red White, Kler, her er det nettside med ganske mange møbler: http://www.meble.pl/prod,meble,meble-do-sypialni
    Butikker med antikviteter er i alle byer, du må tenke på å reise til Gdansk på slutten av juli, da Dominikanski marked begynner og massevis av antikviteter kommer til å bli solgt. Om fortolling vet jeg desverre ingenting.

  3. Hei.
    Planlegger tur til Gdansk i påsken. (15-18.4) Er butikker og annet stengt disse dagene? Eller er det vanlig åpningstid på alt?
    Mvh Jan

  4. Hei. Jeg skal til Gdansk i april. Jeg lurer på om det er noen butikker med jaktklær og utstyr?

  5. Hei,
    Finnes det butikker med STORE størrelser herreklær i Gdansk/Trippelbyen? Size 5-10XL?
    Helge og Helga

  6. Randi: Hei,
    Du kan lese mer om senteret her: http://besokpolen.blogg.no/1528882935_forum__et_nytt_shoppingsenter_i_gda324sk.html
    Ellers kan jeg si at jeg har vært på det nye senteret et par ganger nå, og likte det kjempe godt. Det er min nye favoritt, rett etter Riviera. Forum har mange gode spisesteder, og kjempe mange sitteplasser rundt omrking (både inne og ute) for å kunne ta en pause fra shoppingen. Butikkene er egentlig de samme som på de andre shoppingsentre, men jeg synes at de har bedre orden i varene, og mye større plass. Mvh! 🙂

  7. Hei. Er veldig innebærer økologiske produkter og helsekost ( vitaminer, mineraler). Vet dere om noe av dette i Gdansk?
    Besøker byen siste helg i September

  8. Anita Molversmyr: Hei, økologiske produkter finner du blant annet i disse butikkene i Gdansk:
    Sklep Ekologiczny – Dobra Stacja – Adresse: Pomorska 84,
    La Vie Claire- Adresse: Obroncow Wybrzeza 1 (Galeria Przymorze)
    Organic Farma Zdrowia S.A.- Adresse: aleja Grunwaldzka 141 (Galeria Baltycka)
    Mvh! 🙂

  9. Hei, vi skal på langhelg til Polen i november. Har skjønt det er mye liv i Sopot om sommeren, men hvordan er det i midten av november? Er restauranter og barer oppe på denne tiden av året også?

  10. Veronika: Hei,
    Jeg vil si at det pleier alltid å være mye liv i Sopot uansett hvilken årstid det er. Det er som regel en del studenter som er ute på byen, men også en del turister. Alle restauranter og barer er oppe omtrent hele året så dere finner helt sikkert et eller flere steder å være. 🙂
    Mvh!

  11. For en tid siden bestilte jeg møbler i Polen. Jeg måtte hente fire paller fra to forskjellige steder og levere til Oslo. Jeg var bekymret for toll og all dokumentasjon. En venn anbefalte et firma fra Drammen Viabaltic Norge – https://viabaltic.no , som organiserer transport fra Polen til Norge samt fortolling, eksport dit og import hit. Alt gikk knirkefritt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top