Byer og aktiviteter i Polen

I dette innlegget finner dere en samling av alle nyttige informasjon om de mest populære byene i Polen:
Gdansk, Sopot, Gdynia, Warszawa, Krakow, Poznan og Wroclaw samt våre tips om shopping, hoteller, SPA og masse andre ting som man bør vite før man planlegger sine ferie i Polen.

Sopot

Sopot

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

11 thoughts on “Byer og aktiviteter i Polen

  1. kunne dere skrive litt mer om Bydgozsz? litt mer om shopping, spa og velvære der, frisørsalonger priser osv? :))

  2. Hei på dere. Flott blogg! Jeg og en venninne skal til Gdansk (skal bo i gamlebyen, på Hanza hotell), og lurer på hvilke polske klesmerker dere kan anbefale på de nærliggende galleriene? Tenker da i bedre kvalitet enn H&M/Cubus, men ikke Michael Kors priser heller. Dameklær.

  3. Grethe: Hei! Dra til Madison og se nærmere på butikker som: Reserved, Mohito, Taranko, Bibi Concept, Wojcik, Rylko, CCC. På Panska gata skal dere finne By Insomnia butikk, de har flotte klær.

  4. Jeg skal snart til Gdansk, så lurer jeg på om de har noen salonger der du kan forme øyenbrynene billig? Vi har sånn salong hjemme, men vi tenkte st siden det var billig for spa i Polen, at dette også var billig?

  5. Hei
    Prøver å finde den stor Marked i Gdansk
    Mat, klær , smykker
    Men best er denn Bruktmarked
    Hvem vet når dem starter?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top