Hvor kan jeg kjøpe Michael Kors i Polen?

Ikke bare det – vi får masse spørsmål angående shopping av merkevarer. I dag skal vi skrive litt om hvor kan dere kjøpe Victoria’s Secret, Abercrombie&Fitch, MAC og lignende.

Gdansk, Sopot og Gdynia
Vi valgte om å skrive om hva kan dere kjøpe i Trippelby, siden det tar maksimum en time å reise fra Gdansk til Gdynia for å shoppe. De fleste av dere skriver meldinger og kommentarer der dere spør om Michael Kors vesker – disse kan dere kjøpe i Gdynia, Klif kjøpesenter. MAC sminke er tilgjengelig i Douglas parfymerier og i Riviera. Zara som viser seg til å være ganske populær, finnes i Galeria Baltycka i Gdansk og Riviera og Klif i Gdynia.

BbT8fztF2pQ

Vi har bare dårlige nyheter for alle som liker Abercrombie, Hollister og Victoria’s Secret – disse er ikke tilgjengelige i Trippelby.

Warszawa
Her blir shoppingmulighetene større. Michael Kors kan kjøpes i Galeria Mokotow, det samme gjelder for Hollister (A&F er ikke tilgjengelig i Polen). MAC i Warszawa kan dere få tak i, i følgende steder: Arkadia kjøpesenter, Zlote Tarasy kjøpesenter, Galeria Mokotow, Blue City i Douglas, Wola Park i Douglas. Zara er tilgjengelig i alle store kjøpesentre i hovedstaden.

BXP34lbnJK6

Victoria’s Secret fans? Dra til Galeria Mokotow eller Zlote Tarasy, der kan dere få kjøpe VS undertøy, parfymer og kosmetikk. Om dere har lyst til å kjøpe Prada veske, kan dere stikke innom Redford&Grant butikk. Louis Vuitton har sin egen butikk i Warszawa, på Bracka 9 gata. På Moliera 2 gata skal dere finne en butikk som selger sko og vesker fra, bl.a. Valentino, Kenzo, Marc Jacobs, Jimmy Choo og mange andre.

Krakow
I Krakow, ut fra det vi kunne finne, får dere ikke mulighet til å kjøpe Michael Kors sine vesker og tilbehør. Dere kan kjøpe MAC – på Galeria Krakowska. På Galeria Krakowska, Galeria Kazimierz, Bonarka City Center og på det gamle markedet i Krakow kan dere lete etter Zaras klær.

Poznan
MAC sminke elskere kan kjøpe produkter de liker best i Poznan, på Poznan City Center kjøpesenter. Michael Kors er tilgjengelig på Stary Browar (de har også Hilfiger Denim dit). Zara kan kjøpes i Stary Browar, Galeria Malta og Poznan Plaza. I Poznan skal dere også få mulighet å shoppe luksuriøse vesker på Bazar Poznanski i Moliera2 butikk.

BbL-YK-F1xt

Wroclaw
Wroclaw er en fantastisk by, både for de, som vil oppleve historiske steder og for alle som vil shoppe. Hva kan man få tak i, i den vakre byen på syden? Zara finnes i fire steder: Galeria Dominikanska, Renoma, Pasaz Grunwaldzki og Magnolia Park ? alle er kjøpesentre.

MAC har sin butikk på Magnolia Park og i Douglas butikk på Galeria Domonikanska. Michael Kors vesker kan kjøpes i Honey Boutique i Centrum Handlowe Arena. På Renoma kjøpesenter kan dere få tak i Hilfiger Denim også.

BauXCK4Hk_Y

Sephora parfymeri selger Marc Jacobs sminke i hele Polen. De har også sminke fra Chanel, Dior, Benefit og mange andre. Inglot har sine butikker i alle store byer. Luksuriøs sminke kan dere også kjøpe i Douglas parfymerier.

Har dere spørsmål om andre merker? Skriv dem gjerne i kommentaren under innlegget og vi skal legge dem til i beskrivelsen 🙂

Agnieszka

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

6 thoughts on “Hvor kan jeg kjøpe Michael Kors i Polen?

  1. Har akkurat kommet hjem etter en kort ferie i Lodz området. Rett i utkanten av Lodz er det et stort handlesenter med de fleste merkevarer http://www.portlodz.pl. I tillegg finnes også Manufaktura http://www.manufaktura.com midt i Lodz, som også er et populært handlesenter. Lodz er faktisk i ferd med å bli en fin turistby. I sentrum finnes en lang gågate med masse fine forretninger og uterestauranter. En times kjøring utenfor Lodz i Unijejew finnes et kjempestort badeland. http://www.termyuniejow.pl. Kan absolutt anbefale et besøk i Lodz.

  2. Heisann 🙂
    Jeg reiser til Gdansk sammen med kjæresten, min far og min bestemor nå fra 7.-10.august. Ingen av oss har vært i Polen før.
    Jeg har hørt at det er fine strender i Sopot? Så vi tenker å ta oss en dag der 🙂 men er det langt å reise fra Gdansk (vi skal bo på hilton)?
    Jeg er også interessert i shopping, og særlig da butikker som new look, newyorker osv. Har forstått det sånn at jeg må reise til Gdynia for dette? Og hva er den beste måten å komme seg dit på? 🙂 vil det også være sportsbutikker der med merker som Nike, adidas osv? 🙂 jeg har også bestemt meg for å ta gelenegler når jeg er i Polen, har dere noen anbefalinger for hvor jeg kan få gjort dette ordentlig men til en grei pris? 🙂
    Vil det lønne seg for oss å leie bil, eller er det like greit med taxi/tog/buss? 🙂

  3. Oda: Hei! Det stemmer, vi har veldig fine strender i Sopot 🙂 Det å reise dit fra Gdansk tar ca. 25 minutter med SKM tog (dere må stige på Gdansk Glowny stoppet og stige av i Sopot) og det tas bare 7 minutter til fots fra SKM stasjon i Sopot til stranden.

    New Look finner du bare i Klif i Gdynia, New Yorker kl’r kan du kjøpe i Galeria Baltycka eller i Riviera (Gdynia). Jeg anbefaler faktisk å dra til Galeria Baltycka i Gdansk, utvalget dit er meget stor. De har Nike, Adidas og Intersport.

    Gelenegler kan du få gjort hos Jacques Andre: http://besokpolen.blogg.no/1403870876_manikyr_og_pedikyr_i_.html

    Jeg tror at det er greit med bytransport + du kan reise med tog, trikk eller buss, de går veldig ofte og er billige. Her finner du flere opplysninger: http://www.ztm.gda.pl/en/index.php/ztm/more/about

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top