Hashi Sushi i Sopot

Innlegget er sponset

Liker dere sushi? I dag skal jeg skrive om en flott sushi restaurant i Sopot. Den heter Hashi Sushi og ligger i nærheten av den sentrale stasjonen og ved siden av Whiskey on the Rocks som jeg skrev om for noen dager siden. 

De som jobber der virker å være utrolig forelsket i det japanske kjøkkenet. Sushi kokkene er erfarne og veldig kreative. Etter å ha prøvd noen retter, må jeg innrømme at denne restauranten er helt utmerket og skiller seg ut fra andre steder med tanke på kreativitet og smakskombinasjoner. Jeg ble virkelig mett og fornøyd! I deres omfattende meny finnes det typisk sushi, men også interessante desserter som for eksempel grønn te-is eller ingefær ostekake. 

Hashi Sushi er en restaurant hvor både barn og voksne skal være fornøyde, tror jeg. Foruten om fisk og typisk sushi mat, kan man bestille kylling presentert på en annerledes måte og asiatiske supper. Det kan være et fint sted for en middag med kjæresten, vennen eller familien din! 

Men det er ikke bare mat som gjør stedet så fantastisk. Hashi Sushi har også et stort utvalg av japanske teer, øl og brennevinn. Vi smakte to typer te og plommevin også – det var utrolig godt! 🙂

Restauranten er ganske stor, men hvis du vil være sikker at det skal være nok plass til deg og dine kjære, kan du ringe til restauranten og reservere et bord. Dessutten kan man ha private fester der, som for eksempel utdrikkingslag og bursdagsfest. 

I tillegg er det mulig å spise mat fra Hashi Sushi uten å gå ut! Det er mulig å få sushi levert på døren eller å ta den burt. Likevel synes jeg at det er mye bedre å spise på restauranten, fordi den ser nydelig ut! Mykt lys, asiatisk interiør og komfortable stoler skaper intim og avslappende atmosfære. For ikke å snakke om den deilig maten som smelter i munnen! 🙂

Hashi Sushi har sine restauranter i Sopot, Gdansk og Gdynia. Hver av dem er åpen fra kl. 11:00 til kl. 23:00. Besøk dem gjerne og kos dere masse! 🙂

Les gjerne mer her:

https://www.facebook.com/RestauracjaHashiSushi/

http://www.hashisushi.pl/en/ 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top