Kaffe, te eller kake? 6 kafeer du bør besøke i Warszawa.

Dagene blir kortere og temperaturen synker. Det regner og blåser, så det er ikke så koselig å være ute hele tida. Dette er en god grunn til å sitte på en varm kafe og kose seg med varm kaffe, sjokolade eller te. Her kan du lese om noen hyggelige kafeer i Warszawa som jeg liker å sitte på når jeg besøker byen.

Pardon, To Tu – Plac Grzybowski 12/16, Warszawa
Jeg ble forelsket i dette stedet, og det var kjærlighet ved første blikk. 😉 Det er ikke en vanlig kafé. Veldig ofte organiseres interessante arrangementer der, både konserter, verksted og utstillinger. Der kan dere også kjøpe vinyl plater og bøker. I tillegg har de flotte kaffer, forfriskende lemonader og et stort utvalg av øl. Hva mer kan man ønske seg?! 🙂

STOR – ul. Tamka 33, Warszawa
STOR tilbyr forskjellige typer av kaffe som mange anbefaler. Der kan dere prøve forskjellige kaker og sandwicher også. Stedet er ikke stort og det er hyggelig atmosfære der.

BLYqQfeBDM4
 
BJKSW58ggfd
 
BIND7TfgjIG

MOODIE – ul. Chmielna 32, Warszawa
Ferske juicer er deres spesialitet, men kaffe der er deilig også. Verdt et besøk, særlig hvis dere trenger mer vitamin C! 🙂

xJvEY6x_Si
 
uql8aQx_WD

Cophi – ul. Hoża 58/60
Perfekt kaffe og deilige desserter. Flott sted både når man trenger til å jobbe og slappe av.

BFEjfXAkgeg
 
BLXwyQDj5ed
 
BLBGiG-Akah

Kafka – ul. Oboźna 3, Warszawa
Der kan dere ikke bare drikke kaffe men også spise frokost eller lunsj. De tilbyr forskjellige deilige supper, kjøttretter osv. i rimelige priser.

BLdXOIbDhiw
 
BLbJsvfjlEQ

Green Caffe Nero
Sist, men ikke minst 🙂 Green Caffe Nero er som Starbucks – det finnes i mange steder rundt Warszawa. De har gode kaker og fantastisk kaffe. Selv kan jeg anbefale iskald sjokoladefrappucino!

BJqFE-8jknw
 
BLk2CQvBiKC
 
8afB-esyVQ

Ha en fantastisk tid i Warszawa!

Her kan dere lese om kafeer i andre polske byer: Gdańsk-Sopot-Gdynia, Kraków og Wrocław.

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top