Spameed – SPA i Gdansk

Innlegget er sponset.

For et par dager siden besøkte jeg en SPA- og skjønnhetssalong i Gdańsk som er verdt å legge merke til. Spameed ligger i sentrum av byen (i Wały Piastowskie 1 gate), bare 5-7 minutter til fots fra gamlebyen. Det er et perfekt sted for dem som har lyst til å slappe av og ha en stund for seg selv. Atmosfæren der er så hyggelig og varm at alle hverdagens problemer glemmes etter noen få minutter. 🙂
 

Men la oss starte fra begynnelsen! Jeg må innrømme at Spameeds tilbud er veldig bredt, så uten tvil skal du finne en behandling som du ønsker deg. Det er ikke bare et sted hvor du kan slappe av, men også ta vare på hele kroppen ? fra topp til tå. Denne skjønnhetsalongen tilbyr behandlinger som for eksempel: anti-aldring behandlinger, kavitasjon peeling, pedikyr og manikyr, voks hårfjerning eller øyenvippe forlengelse. Om alle behandlinger kan du lese her.
 

Stedet har også en modern maskin LUMEDIN for laser hårfjerning. Maskinen har forskjellige programmer med parametre for ulike hud fototyper og hårfarger. Man kan velge også kjønn og områder av behandling. Derfor kan behandlingen utføres uten risiko for brannskader.

I tillegg til flotte skjønnhetsbehandlinger, tilbyr Spameed forskjellige fantastiske SPA-behandlinger som er bra både for kropp og sjel. Massasjer er ikke bare gode for kroppen. De også reduserer stressnivå, demper angst og depressive tanker. Utvalget tilbys av stedet er så bredt, at det er vanskelig å velge! Likevel må jeg si at alle massasjerommene der skaper avslappende atmosfære. Mykt lys og dempede farger hjelper med å roe ned. Det er også verdt å nevne at hygienenivået på salongen er på det høyeste nivået. Alle håndklær og materialer som brukes er alltid rene og ferske. I tillegg finnes det flotte, utdannede massører der som gjør at stedet er helt perfekt 🙂

Det finnes en ting til som jeg må fortelle om! Det er nemlig Geisha Ritual, noe absolutt unikt som fanget min oppmerksomhet. Damen som gjør disse massasjene på Spameed fortalte meg om disse med stor entusiasme. Ingen tvil at hun har et stort kunnskap om forskjellige massasjeteknikker. Geisha Ritual er en anti-stress og avslappende ritual. Spameed er det eneste stedet i Trippelbyen hvor den blir utført. Ritualen begynner med en kopp av gren te lagt av Geisha. 🙂 Etterpå slapper man av i løpet av en fot bad og en fot massasje. Senere får man den indiske kroppsmassasjen Padanghata som utføres ved hjelp av føttene! Til slutt får man en massasje til, som er inspirert av LOMI LOMI ? en massasjeteknikk fra Hawaii. Og hvis dere liker den hawaiiske massasjen, er det er også mulig å bestille en unik LOMI LOMI NUI massasje. Det er en avslappende massasje som inkluderer ansikt, hender og føtter. Massasjen varer 100 minutter.
 

Det er også verdt å vite at ved siden av SPA-salongen finnes det også en L’Oreal Frisørsalong. Etter å slappe av på massasjer kan man ta vare på håret også. 🙂

Alt i alt er stedet perfekt for alle som ønsker seg å ta en hvilepause og ta vare på seg selv. Jeg ser fram til å besøke salongen selv og ha en skikkelig massasje. Sterkt anbefales! 🙂

Hvis du sier at du har lest om Spameed på Besøk Polen når du bestiller en behandlig, får du 5% rabatt. 🙂 Kos dere masse!

Les gjerne mer her: http://spameed.pl/spameed-en/

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top