På fest i Warszawa – 5 klubber du bør besøke!

Det finnes dusinvis av klubber i Warszawa, så det er ingen tvil hvorfor byen er fullt av mennesker hver helg! Polakker elsker å feste, og den polske hovedstaden er en perfekt by til å gjøre det. Byen tilbyr et stort utvalg av klubber, så man kan finne noe for enhver smak. Ved hjelp av vennene mine har jeg valgt 5 av dem, som jeg tror er ganske flotte og populære blant lokalbefolkningen.

NIEBO – ul. Nowy Świat 21
Niebo betyr himmel, så kanskje der kan dere føle dere som i himmelen 😉 Om dagen organiserer de mange flotte arrangementer, som for eksempel Warsaw Vintage Market eller førjulsmarked. Om natta kan dere kose dere der med fantastiske drinker, danse og høre på musikk. Der er hver fest en stor suksess. Niebo er sikkert verdt et besøk!

BMbnJYLARFc
 

BMHRSTNDUE7

BĄTĄ – ul. Żurawia 32/34
Det er både en klubb og en restaurant. Det er jo alltid en god ide å spise noe før man begynner å danse! Og jeg har hørt at stedet tilbyr deilig mat. Dessuten: mange sier at stedet er alltid full av snille mennesker og god stemning.

BMurjRvDvqz
 
BMn4HHCjJRg
 
BFMGWUQw2uY

BAL – ul. Nowogrodzka 31
BAL er en helt typisk danseklubb som tilbyr en fest nesten hver dag. Mange interessante DJer blir ofte invitert der og stedet er alltid fullt av mennesker 🙂

BAAq3D2E0_G
 
 
BFaEJ0Zk0xr

LEVEL 27 – Al. Jerozolimskie 123a, Millenium Plaza, 27. etasje
Dette stedet er ganske unikt! Klubben ligger på 27. etasje og har et observasjonsdekk! Husk å ta en titt på utsikten når dere besøker LEVEL27 🙂

BJ017D3gG5w
 
BMo8rxcFIob
 
BIVo_s-ARMw

STODOŁA – ul. Stefana Batorego 10
Hvis dere foretrekker å danse på konserter, kan Stodoła være et perfekt sted for dere. Det er en av de største konsertsalen i byen og nesten hver dag kan dere gå til konsert der. Mange kjente musikere har spillet der, for eksempel MØ, Ed Sheeran eller The National.

 
BL4XcMyBqv9

Les også om kafeer i Warszawa!

Kos deg masse i Polen!

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

3 thoughts on “På fest i Warszawa – 5 klubber du bør besøke!

  1. Jeg var på nesten alle av disse klubber og de er virkelig verdensklasse sted. Jeg skulle tillegge New Orleans Club til liste. Det er spennende sted med god musikk og kul pole danse shows.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top