En liten pause…

Hei alle sammen!

Alt kommer til en slutt, og det gjelder også mitt eventyr med Besøk Polen. Jeg har skrevet på bloggen siden juni 2016, men nå må jeg si ha det til dere! 🙁 På grunn av mange reiser, eksamer og andre personlige ting, har jeg ikke lenger nok tid å ta vare på bloggen. Mange takk for alle positive kommentarer, det er veldig hyggelig å vite at mange av dere synes at bloggen er veldig nyttig. Det er også spennende at jeg kunne hjelpe dere med å finne noen flotte steder fra området som jeg bor i, og som dere besøker 🙂 Men det betyr ikke at Besøk Polen kommer til en slutt nå! Snart skal Magda overta bloggen! Hun er en veldig flink jente som vet mye om landet og skal sikkert dele med dere noen nye interessante opplysninger om Polen! 

Vær tålmodig og stay tuned! 😉 

Ha det på badet! 😉

Klemmer, 
Filipina

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top