Sierra Golf Resort – Wejherowo

Innlegget er sponset

Å slappe av i et luksuriøst appartement, ha mulighet til å spille golf hele dagen, oppleve natur i et vakkert område… høres som en drøm ut, ikke sant? I Wejherowo kan man oppleve alle disse tingene på ett sted 🙂


Sierra Golf Resort er en golfbane i Wejherowo. Den er et perfekt sted både for profesjonelle spillere og dem som vil prøve golf for første gang. Man kan også organisere forskjellige arragementer der! Jeg vil gjerne fortelle dere alt, fordi dette stedet er verdt et besøk!


Sierra Golf Resort er et moderne og luksuriøst idrettsanlegg med master class golfbane med 18 hull og Golf Academy som består av 9 treningshull og en diving range, putting, chipping og pitching green. Selv om jeg er ikke en profesjonell spilleren, gjorde golfbanen et stort inntrykk på meg!



Jeg har gode nyheter for dem som vil lære seg å spille golf. Det finnes kvalifiserte spillere som gjerne vil hjelpe dere og vise dere alt som er nødvendig til å begynne deres eventyr med golf 🙂 Dere kan utlåne golfkøller også! Bare se på bilder – min venn Łukasz ble absolutt forelsket i golf da han prøvde å spille første gang:




Sierra Golf Resort ligger i Wejherowo, omtrent 30 kilometer fra Gdynia. Det gjør at det er veldig lett å dra dit fra flyplassen i Gdańsk eller ferje slip i Gdynia. Vil du ikke leie bil i Polen? Ingen problem! Sierra Golf Resort tilbyr en VIP-buss! De kan hente dere fra flyplassen eller Gdynia, og organisere en tur til Sopot for dere.

s
Man trenger ikke å bry seg om overnatting også – det finnes luksuriøse appartementer rett ved siden av golfbanen! Det betyr at man kan stå opp, spise frokost på tarassen, se på vakre utsikter og… begynne å spille golf med en gang! Er det ikke fantastisk?

Appartamenter er veldig moderne, og tilbyr komfort til alle gjester. Bare se på bilder:




Det som er særlig spesielt ved Sierra Golf Resort er spennende omgivelser. Området er veldig vakkert, så etter å ha spillet golf, kan man bare oppleve natur. Det er en perfekt mulighet til å slappe av i stillhet og ro 🙂



Sierra Golf Resort er et godt valg for dem som vil organisere arrangement eller foretningsmøte for mange personer. Det er så mange muligheter der at det er umulig å kjede seg, og alle hendelsene skal sikkert være unike! Dere kan spise i en god restaurant, drikke i bar, spille biljard eller slappe av i badstue.




Jeg anbefaler å besøke Sierra Golf Resort til alle! Hvis dere vil vite mer, bare sjekk deres nettsiden (den er på norsk!).

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top