Atelier de Beaute – frisør- og skjønnhetssalong i Gdansk

Innlegget er sponset

For noen dager siden besøkte jeg et helt nytt sted i Gdańsk – Atelier de Beaute, en profesjonell frisør- og skjønnhetssalong. Hvordan var det?

Atelier de Beaute kan skryte av mange ting – et vakkert interiør, profesjonelt personale, hyggelig atmosfære og – som er også veldig viktig – veldig god beliggenhet. Salongen ligger i en moderne bygning rett ved siden av Gdańsk Przymorze – Uniwersytet togstasjonen (Grunwaldzka 409, Alchemia bygning). Man kan reise dit med SKM-tog, trikk eller buss og etter et besøk der kan man ta en tur enten til Oliwski-parken eller til stranda.

Jeg har en fantastisk nyhet for dere – med rabattkode Besøk Polen får dere 5% rabatt på behandlinger i salongen!

Atelier de Beaute tilbyr sine kunder veldig mange tjenester. Først og fremst anbefaler jeg å besøke salongen dem som trenger en flink frisør! I Atelier de Beaute kan man få et nytt hårklipp, endre hårfarge eller bestemme seg for hårebehandling som forbedrer hårtilstand. Bare se på disse bildene – de er det beste beviset på høy kvalitet av frisørtjenester! 🙂

 

    

Jeg har også gode nyheter til alle menn som ønsker å ta vare på hår eller… skjegget sitt! Atelier de Beaute har en spesiell plass for dere – for at dere skal føle dere skikkelig komfortabelt! 🙂

Men Atelier de Beaute er mye mer enn bare frisørtjenester. De tilbyr også veldig mange skjønnhetsbehandlinger – for negler, ansikt og… hele kroppen! Så hvis du trenger å forbedre utseendet ditt eller bare vil føle deg avslappet – velg en av dem. Du kan velge mellom blant annet massasje, manicure og pedicure, kavitasjon peeling, hudpleie (jeg anbefaler særlig behandlinger med GENEO-apparat), sminke og anti-aging behandlinger. Den hele listen av behandlinger og priser kan dere finne her.

 

De som trenger noen mer avanserte behandlinger (botox, hyaulonsyre osv.), kan bestemme seg til estetisk medisin. Alle slike behandlinger i salongen utføres av Norbert Żochowski – erfaren lege. Les mer om estetisk medisin i Atelier de Beaute her.

Det er særlig to behandlinger i Atelier de Beaute som jeg har lagt merke til. Den første behandlingen skal forbedre tilstanden av våre føtter på en perfekt måte: det er pedicure SPA som inneholder peeling, massasje og pedicure. Det som overrasket meg var et separat, intimt og komfortabelt rom for pedicure. Der kan man skikkelig slappe av – bare se:

Den andre behandlingen er perfekt for dem som har promlemer med tørr og sensitiv hud. Cold Cream Marine Ritual regenererer, tilfører fuktighet og forsikrer huden ved bruk av kosmetikk og preparater Thalgo, delikat peeling, behandlingen, fuktighetsmaske og krem.

Atelier de Beaute er et perfekt valg for dem som vil ha det gøy sammen med vennene sine. Hver uke organiseres det “fredag med vin” slik at besøket der blir enda hyggeligere! Salongen tilbyr tjenester til mange personer på en gang – det er ett rom for pedicure, 2 rom for manicure, 2 kosmetikere som tilbyr hudpleie og 3 frisører. Derfor kan man organisere besøk der hvordan man vil!

Etter et avslappende besøk der, anbefaler jeg å gå til en restaurant og vinkjeller som ligger rett ved siden av salongen – Alchemia Wina. Kan man tenke på en bedre kombinasjon enn besøk i salong som Atelier de Beaute, vin og middag? 🙂

Hvis jeg har overbevist dere å besøke Atelier de Beaute, er det bare å planlegge tur til Gdansk og bestille en time! Det er best å gjøre det en uke tidligere. Dere kan ta kontakt med salongen via Facebooksiden, telefon (+48 732 79 79 76) eller e-post ([email protected])

Jeg anbefaler! 🙂

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top