Marina Day Spa – skjønnhetssalong i sentrum av Gdansk

Reise til Polen er en perfekt mulighet til å bli kjent med fremmed kultur, historie, mat, men først og fremst… for å slappe av! Derfor vil jeg anbefale dere et sted hvor dere kan glemme om alle problemene sine og slappe virkelig av. Marina Day Spa er et unikt sted som ligger midt i hjertet av Gdansk, hvor man kan ta vare både på kroppen sin og sitt godt humør. 🙂

Marina Day Spa er veldig tiltrekkende blant annet på grunn av en sentral beliggenhet. Salongen ligger ved Motlawa-elven (Szafarnia 5/U9) – slik at vi kan observere en fantastisk utsikt i løpet av besøk der. Og etter besøket kan vi ta en liten spasertur i gamlebyen eller nyte mange attraksjoner som er tilgjengelige til turister der. Høres ut som en bra plan, ikke sant? 🙂

I Marina Day Spa kan vi prøve mange forskjellige behandlinger: massasjer, kosmetiske behandlinger eller estetisk medisin. I tillegg til dette tilbyr salongen også manicure, pedicure og frisørtjenester. Alle kan finne noe passende for seg selv!

Jeg anbefaler særlig å prøve massasjer, ansiktsbehandlinger og estetisk medisin som utføres i salongen.

Alle ansiktsbehandlinger er utført av kosmetologer med bruk av Thalgo produkter. Dere kan velge blant annet mellom fuktighetsbehandlinger, lifting behandlinger, behandlinger som regenerer hud og er tilpasset til fet hud eller akne.

 

Når det gjelder massasjer, utføres alle av kvalifiserte fysioterapeuter. Utvalget er veldig stort: massasje med varme steiner, ritualer for kropp, massasjer med bruk av naturlige oljer med peeling… og alt dette med bruk av polske produkter Organique. Det er en virkelig glede for kropp og sjel! 🙂

Estetisk medisin behandlinger som man kan prøve i Marina Day Spa er utført av erfarne leger. Vi kan velge behandlinger med bruk av hyaluronsyre (Stylage, Restylane) og botulinum (Azzalure). Så hvis du drømmer om korreksjon av rynker, lepper eller ansiktsmodellering – det er et sted for deg!

Marina Day Spa er et helt fantastisk sted i Gdansk. Det gjorde et stort inntrykk på meg blant annet på grunn av høy kvalitet av produkter, profesjonell service og forhold til kunder, fantastisk beliggenhet og vakkert, moderne interiør.

Hvis jeg har oppmuntret dere til å besøke Marina Day Spa, er det bare å bestille en time!

Telefonnummer: 570 200 848
E-post adresse: [email protected]
Facebookside
Nettside

Det er best å bestille en time en uke tidligere.

Jeg anbefaler! 🙂

Innlegget er sponset

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

One thought on “Marina Day Spa – skjønnhetssalong i sentrum av Gdansk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top