En liten oppdatering

Hei alle sammen!

I dag overtar vi bloggen for Magda 🙂
Vi er nå to som skal drive denne bloggen! Vi heter Julia og Daria, og vi skal gjøre vårt beste ved å gi dere gode råd og nyttige reisetips. Våre hoder er fulle av glimrende ideer og som det sies: flere hoder tenker bedre enn ett 🙂

Litt om oss:

Jeg heter Julia, og jeg er 22 år. Jeg studerer norsk på Universitetet i Gdańsk og opprinnelig er jeg fra Szczecin, en vakker by i den vestlige delen av Polen, men i tillegg har jeg bodd en tid i Irland. Jeg er absolutt forelsket i kinematografi, musikk og reiser. I fritiden elsker jeg å sykle og lese norske krimromaner, men jeg skal aldri si nei til god kaffe med venner 🙂

Jeg heter Daria, og jeg er 20 år gammel. Jeg har bodd i Norge halve livet mitt, men fordi jeg savnet røttene mine flyttet jeg tilbake til Polen for å studere. Jeg studerer psykologi ved universitetet i Sopot, og er så langt veldig fornøyd. Jeg er en person som elsker å reise, liker god mat, men har også andre hobbyer som dans, og bøker 🙂

Og slik ser vi ut 🙂

                 
Fra venstre: Daria og Julia

 

Vi håper dere vil følge med oss på dette eventyret! 🙂
 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top