Julemarkeder i Polen 2022

Jeg vet at det fortsatt er litt tid til jul, men mange av dere planlegger en tur til Polen for å besøke julemarkeder. Julemarkeder er et flott sted å føle på juletiden og kjøpe unike suvenirer og dekorasjoner. La oss sjekke julemarkedene i Polen i år.

 

Poznan

Når? 18.11-27.12.2022

Hvor? MTP Poznan Expo, Kolegiacki Square, Freedom Square, Lazarski Market

Nettside: HER

 

Warszawa

Når? Det er ikke kjent ennå.

Hvor?

Nettside:

 

Wroclaw

Når? 18.11-31.12.2022

Hvor? Markedsplassen, Swidnicka-gate, Olawska-gate, Solny-plassen

Nettside: HER

 

Krakow

Når? 25.11.2022-1.01.2023

Hvor? Hovedtorget

 

Gdansk

Når? 18.11-23.12.2022

Hvor? Weglowy torget

Nettside: HER

 

Szczecin

Når? 2-22.12.2022

Hvor? Kwiatowa-gate, Adamowicz-plassen, Lotnikow-plassen

Nettside: HER

 

Katowice

Når? 18.11.2022-8.01.2023

Hvor? Torget

Nettside: HER

 

Ikke alle julemarkeder er bekreftet ennå. Enkelte nettsteder har ikke en engelsk versjon ennå, men det skal komme snart.

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top