Shopping i Krakow

Jeg vet at dere elsker Krakow. Det er en vakker by og mange turister reiser dit hvert år. Du spør ofte hvor du skal handle i Krakow, og her finner du en liste over kjøpesentre. Når er det sønsdagsåpent i Polen? Sjekk HER.

Bildet: Pixabay

 

Galeria Krakowska

Adresse:

Pawia 5

Åpningstider:

Mandag-lørdag 9-22

Søndag 10-21

Nettside

Jeg tror dette er kjøpesenteret på den beste plassen. Det ligger ved siden av Krakow Glowny jernbanestasjon og busstasjonen. Der finner du 270 butikker som: Reserved, Tommy Hilfiger, Wólczanka, Vistula, Gatta, Wittchen eller Sephora og 22 restauranter og kafeer.

 

Bonarka

Adresse:

Kamieńskiego 11

Åpningstider:

Mandag-lørdag 10-21

Søndag 10-21

Nettside

Det er også et svært stort kjøpesenter med 270 butikker (Benetton, Bytom, CCC, Gatta, Greenpoint, Levi’s, Massimo Dutti, Monki) og over 30 restauranter og kafeer.

 

Galeria Kazimierz

Adresse:

Podgórska 34

Åpningstider:

Mandag-lørdag 10-21

Søndag 10-20

Nettside

160 buttiker (Apart, Big Star, Kazar, Monnari, Swarovski, Vistula). Det er også veldig populære amerikanske restaurant Jeff’s.

 

Andre kjøpesentre i Krakow:

 

M1

Adresse:

Al. Pokoju 67

Åpningstider:

Mandag-lørdag 9-21

Søndag 10-20

Nettside

 

Galeria Bronowice

Adresse:

Stawowa 61

Åpningstider:

Mandag-lørdag 9-21

Søndag 10-21

Nettside

 

Galeria Serenada

Adresse:

Al. Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 41

Åpningstider:

Mandag-lørdag 10-21

Nettside

 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top