Art Paint- kunst som er innen rekkevidde

I dag har jeg forberedt noe annet enn alltid. Er dere interessert i kunst? Eller kanskje det mangler noe i deres hjem? Kanskje dere trenger et maleri? Jeg vil gjerne vise dere Art Paint – en kunstmaler fra Gdańsk og hans vakre malerier som dere kan kjøpe på nettet!

 

Malerier malt i Art Paint er veldig detaljerte. Kunstmalerens favoritt slags er hyperrealisme og realisme. Dere kan se at artisten tar vare på hver eneste detalj. Da jeg først så disse maleriene, trodde jeg at noen av disse var bilder, ikke sant?

 

Artisten maler i forskjellige sjanger av malerkunst. Dere kan se mange landskapsmaleri som innebærer en realistisk eller stilisert fremstilling av et landskap. Han er en Italia-elsker og i hans galleri vil dere finne mange staselige landskap og arkitektur fra Italia.

 

 

 

Han glemmer ikke stedet hvori han bor og maler mange steder i Gdansk. Kjenner dere noen av disse?

 

 

 

Kunstmaleren er også interessert i en bilisime og en luftfart, altså dere kan se mange malerier av biler (vintage også) og fly.

 

 

 

 

Dere kan også se portretter og stilleben som er malt i Art Paint. Jeg er imponert.

 

View this post on Instagram

#watercolor #art #artpaint #portrait 30/40 cm

A post shared by Art Paint (@janusz_kulikowski) on

 

 

Lure dere på hvem som er kunstmaleren av disse vakre maleriene? Møt Janusz Kulikowski. Han kommer fra en kunstnerisk familie som faren hans også malte. Han jobbet også med fotografering og film. Imidlertid er maleri hans største lidenskap. Kunstneren bruker maleteknikker: olje, akvarell, akryl, myke pasteller.

 

Dette er maleriet han malte etter en 25-års pause. Fantastisk, ikke sant?

 

I 2013 fant en utstilling av maleri “Fascinationer” sted i Gdanski Archipelag Kultury “Wyspa Skarbów”. Utstillingen var veldig populær og Art Paint fikk mange fans. Og maleriene fra Art Paint er i de største auksjonshusene i Polen.

 

 

Mange av maleriene hans finnes både i Polen og i utlandet, f.eks. i Tsjekkia, England, Italia, Tyskland, Frankrike. Flere av maleriene hans er i New York og Miami. Kanskje maleriene hans snart vises i Norge? 🙂 Se hvordan disse maleriene ser perfekt ut som utsmykning!

 

 

Du har en mulighet til å kjøpe disse maleriene på nettet. Du kan velge et maleri som allerede er malt eller bestille spesielt for deg. Artisten maler fra ditt bilde. Han reiser mye, så han har mange av sine foto, som han også baserer på. De fleste bildene er fra Italia. Først forbereder han prosjektet. Han prøver alltid å tilfredsstille enhver kunde.

 

 

Jeg er dyreelsker og synes kunstmaleren maler dyr vakkert. Jeg liker virkelig dette maleriet.

 

Hva liker jeg best i Art Paint-maleri? Jeg liker at disse er realistisk og detaljert. Maleriene ser ut som bilder. Når jeg ser på hans landskapsmaleri fra Italia, vil jeg gjerne reise dit.

 

 

Hvis du vil være i Gdansk, kan du besøke Art Paint galleriet. Det ligger i Matarnia Park Handlowy i Gdansk. Du finner også malerier til salgs der.

 

 

Har du lyst til å kjøpe eller bestille et maleri? Skriv på Facebook på engelsk.

Facebook

Instagram

Netside

E-post: [email protected] 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top