Nye restriksjoner i Polen fra 1. desember 2021

Vi har ganske mange infeksjoner nå for tiden. Den polske regjeringen annonserte nye restriksjoner som vil gjelde fra 1. desember 2021. La oss se hva som endres

Bildet: Pixabay

Nye restriksjoner i Polen fra 15. desember 2021 HER

Reiser:

La oss starte med å reise. Reglene har heldigvis ikke endret seg når du reiser med Schengen. Vaksinasjoner og tester er fortsatt på plass. Les mer HER:

 

Restriksjoner:

Den viktigste endringen er færre folk mange steder.

Opptil 50 % av personene kan være:

Hoteller

Kirker

Gastronomi

Kino

Teatre

Operaer

Filharmoniker

Konserter

Bassenger

Aquaparks

Opptil 100 personer:

Møter

Bryllup

Diskoteker

1 person per 15 kvadratmeter:

Treningsstudioer

Museer

Utstillinger

Konferanser

Mer om restriksjonene HER

Grensene gjelder uvaksinerte personer

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top