Netflix Party- se filmer med venner uten å forlate hjemmet!

Eksperter ber oss å begrense kontaktene med andre mennesker. Pandemi tvang oss til å endre våre vaner. Men dere kan fortsatt gjøre noen av dem. Liker dere å se filmer med dine venner? Jeg også! Men hva hvis dere ikke kan møte vennene dine (som nå)? Jeg vil vise dere hvordan dere kan se filmer på netflix med venner uten å forlate hjemmet! Dere trenger bare to ting: Netflix og Chrome nettleser.

Pixabay

Netflix Party er en Chrome-utvidelse for å se Netflix eksternt med venner. Det synkroniserer videoavspilling og legger til gruppechat. Alt du trenger er Netflix og Chrome. Dette er gratis, men du kan gi dem penger på Patreon. Den officiele nettsiden av Netflix Party. Der finner du en kort video som viser hvordan det fungerer. Det har eksistert i flere år, men det er veldig populært nå på grunn av coronavirus-pandemien.

 

Hvordan bruke det?

  • Installere Netflix Party

Dere kan installere Netflix Party på Chrome Web Store og klikk “Add to Chrome”. Netflix Party-ikonet er på høyre side nå.

 

 

  • Åpne en video i Netflix

Velg en film du vil se og begynn å åpne videoen i Netflix

 

  • Lage ditt Parti

For å lage ditt Netflix Party, klikk på det røde “NP” -ikonet som ligger ved siden av adresselinjen. Klikk deretter på “Start the party” og del Party-URL for å invitere venner.

 

 

  • Bli med på Netflix Party

Klikk på Party-URL for å bli med på Netflix Party. Den vil omdirigere deg til Netflix sin nettsiden. Klikk deretter på “NP” -knappen ved siden av adressefeltet, og du bør automatisk bli med på Netflix Party.

Pixabay

Jeg synes dette er et veldig godt alternativ i denne vanskelige tiden. Vi må følge reglene og ta vare på vår helse og andres helse. Netflix Party lar oss føle oss så normale som mulig.

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top