Frisør i Gdansk – Jacques Andre

Siste helg tok vi en handletur til Galeria Baltycka som er det største kjøpesenteret i Gdansk. Da vi satt og drakk kaffe merket vi Jacques Andre Frisørsalongen. Vi hadde tidligere besøkt Jacques Andre Spa Salongen på gamlebyen i Gdansk, og likte det veldig godt (les mer om Jacques Andre Spa HER). Siden rabattkoden «Besøk Polen» virker også for oss, så bestemte vi å sjekke om frisørsalongen deres er like godt! 😉

 

Jacques Andre i Galeria Baltycka ligger på +1 etasje like ved Starbucks og Coffe Heaven. Det visste seg at man ikke må bestille time der på forhånd. Det er bare å stikke innom og spørre om de er fri. Vi ventet ikke mer enn 15 minutter, det var meget bra! Noen gangen må man vente litt lengre, men det er ingen problem siden salongen ligger i shoppingsenteret 😉

 

 


 

 

Vi snakket litt med meget snill staff hos Jacques Andre. De sa at de har flere utenlandske kunder, og vi merket at det kommer også nordmenn dit, for vi har hørt noen som snakket norsk. Det er viktig å nevne at Jacques Andre staff snakker godt engelsk.

 

Salongens staff er kreative og kjempeflinke! Frisøren min heter Michal, og han var meget bra! Først beskrev han hvordan han ser den nye frisyren min, og spurte hva jeg synes om dette. Alt fra behandling til kosmetikk i Jacques Andre tilpasses individuelt hver enkelt kunde. De bruker beste kosmetikk fra Kerastase og L’oeral.

 

 

 

 

Asia fikk regenerende hårmaske og moderne ultralydbehandling som gjorde at hårmasken kunne virke også inne i håret. Også hun var meget fornøyd med resultater – det var veldig avslappende og masken gjør hårene mye mykere og lettere til å ordne.

 

 

 

 

Både jeg og Asia fikk en hodemassasje, som kan anbefales! Alle som bestemmer seg å klippe hår hos Jacques Andre får denne massasjen.

 

Salongen er åpen 7 dager i uka (fra mandag til lørdag 9-21, og søndager fra 10-20 ). Det som er også bra ved salongen er at den er et lite og rolig sted hvor man kan slappe av etter handleturen i Galeria Baltycka. Er det noe bedre enn å skaffe seg en ny frisyre etter shopping? 😉

 

 


 

Siden vi var meget fornøyd med besøket hos Jacques Andre, så kan vi anbefale salongen til dere! Alle som er på jakt etter en ny frisør eller vil forandre noe i sin utseende skal besøke Jacques Andre! Ansatte er meget profesjonell, og kommer med gode anbefalinger til frisyre og farge. Dere vil sikkert få en trygg og flink frisør 😉

 

 

 

NB! En 10% rabatt for lesere våre virker fortsett i alle avdelinger av Jacques Andre i Gdansk! Rabatten gjelder på alle behandlinger de tilbyr (spa, frisør, manikyr mfl.). Dere kan sjekke Jacques Andre nettsiden for å lese mer – KLIKK!

 

 

 

Har noen av dere vært i Galeria Baltycka? Har dere besøkt Jacques Andre også? 🙂 

Jacques Andre har også åpnet en ny salong i Gdynia!

Les også om shopping i Gdansk

Mer om Jacques Andre Spa salongen finner du her

 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

25 thoughts on “Frisør i Gdansk – Jacques Andre

  1. Heisann! Jeg har sendt dere en mail og blir veldig glad om dere svarer meg før fredag:) reiser til gdansk på fredag! 🙂

  2. Hei. Virker denne koden fortsatt? Jeg reiser til Gdansk på fredag, hadde jo vært perfekt å benytte seg av det tilbudet:)

  3. Flott blogg med masse bra tips! Veldig bra med rabatter også 🙂 Jeg har allerede booket time hos Jacques Andre SPA.

  4. Jeanett: Så fint Jeanett! Vi gleder oss at du leser bloggen, og bruker rabatter! Jacques Andre SPA er faktisk verdt å anbefale! 🙂 Ha en fin tur til Gdansk!

  5. Hei
    Har besøkt Gdansk og salongene til Jacques Andre både i gamlebyen og på senteret. Hodebunnmassasjen er virkelig godt. Kjekt å vite om rabatten 🙂

  6. Hei! Vi skal til Gdansk neste uke. Finnes det fremdeles rabattkode på behandlinger hos Jacques Andre i gamlebyen og hvordan fungerer dette? Vi skal til frisør og massasje, samt pedikyr.

  7. Hei.
    Vi er 5 damer som skal ha en langhelg i Gdansk i oktober. Er byen såpass stor at det kan være greit med en guide ett par timer? Og i så fall, kan du anbefale en? Gjerne en som snakker norsk.

  8. Hei hva hadde du på hode mens du satt med kappen ha hadde du på hode da husker du det eller håper på svar innen 21 desember være så snill

  9. Hei, jeg skal reise til gdansk imorgen, og har veldig lyst til å ta en tur til frisør. Kan jeg også bruke den rabattkoden og hvordan fungerer den hvis jeg ønsker en drop in time siden jeg er ikke bestemt på når jeg vil dra til frisør.

  10. Bibi: Hei! Du kan fortsatt bruke koden, bare si ifra ved resepsjon, før behandlingen, at du vil bruke koden og sluttsprisen skal være mindre. Jeg tror at de skal klare å ta vare på ditt hår med en gang når du kommer 🙂

  11. Hei ,jeg var hos frisøren som dere anbefalte, men i gamlebyen. Måtte gå til frisørsalongen som ligger på Radison blue for å rette opp klipp.som var helt forferdelig.

  12. Hei!
    Jeg og to venninner reiser til Gdansk i starten av høstferien. I den anledning tenkte jeg å farge etterveksten min. Kan du anbefale en frisørsalong som ligger veldig sentralt og som er lett og finne frem til? 🙂
    Hvordan er prisene på farging der kontra i Norge? 🙂
    Bloggen din har vært til stor hjelp!
    Hilsen Alexandra

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top