Open’er Festival

Hei alle sammen!

Marta, som pleide å skrive her før, reiste til Warszawa. Nå er det meg, Filipina, som skal fortsatt fortelle dere om sted som er verdt å besøke i Polen, om interessante fakta og aktuelle attraksjoner.

Nå vil jeg bare si hei, og skrive litt om Open’er festival som begynner onsdag 9. juni. Dere har fortsatt et par dager å planlegge en liten tur til Gdynia for å oppleve festivalen. Og tro meg, dere vil ikke gå glipp av den 🙂

BUkccVuhdLC

Som vanlig satser Open’er Festival på et bredt utvalg av verdensberømte artister. På festivalen skal man få en sjanse til å se bl.a. Red Hot Chili Peppers, Pharrell Williams, Florence + The Machine, LCD og Sigur Rós. Dere kan se line-up og lese mer om festivalen her: http://opener.pl/en.

Hvis dere kommer til Open’er, anbefaler vi også å se konserter av polske band, for eksempel Jóga, JAAA! og Shy Albatross.

Da gjenstår det bare å kjøpe billetter! 🙂 Kos dere masse!

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top