Med barn til Warszawa!

Dere ofte spør om hva dere kan gjøre med barna i forskjellige polske byer. I dag skriver jeg om…Warszawa!

Centrum Nauki Kopernik – læringssenter
Her finnes mange forskjellige utstillinger, verksteder,  laboratorier og et planetarium. «Vi inspirerer folk til å observere, eksperimentere, stille spørsmål og søke svar.» sier de. Både for barn og voksne!

BSv0JDDgUIg
BVPfsZLgGEG

Muzeum dla dzieci – barnmuseet

Synes barna deres at museer er kjedelige? Dette er stedet hvor mange endrer mening 😉

BbC6vwzhTQB

Park Fontann – fontenepark
I juli og august kan dere se et fantastisk show med musikk og fargerike lys kl 21:30 og i september kl 21:00.

BH6qvYkBR-R
 
BHHJRmyASwR

Dom Zagadek – unslippe rommet
Dette rommet er både for barn og voksne. Mye moro for hele familien!

BDxYRnYngGW

ZOO – dyrehagen
Dere kan også besøke dyrehagen i Warszawa. De har over 3500 dyr der! 

xU6NIaiOje

Flyspot – vindtunnel
Har dere lyst til å sveve i luften? Her kan dere prøve det!

BHZ9uVega0Q

Wodny Park – vannpark
Eller kanskje har dere lyst til å bade og svømme? 

BTeGMIWBcce

Besøk Warszawa og kos dere masse! 😉

 

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top