Wroclaw- alt du bør vite, reisetips, steder, arrangamenter- våre innlegg

Det sies at Wrocław er «de hundre broers by», noen kaller den «Nordens Venezia». Det er definitivt en vakker polsk by som tilbyr mye til turister. Sjekk ut våre innlegg om denne byen.

Bildet: Pixabay

Alt du bør vite om Wrocław

Alt du trenger å vite om Wroclaw

 

 

Steder:

Neon Side Galeri

Et sted du bør se i Wroclaw om kvelden.

 

Et distrikt med fire kirkesamfunn

Et sted som viser at religioner kan samarbeide

 

Små venner på gatene i Wrocław – nisser

Et typisk symbol på Wrocław.

 

Dyrehagen

Dyrehagen i Wroclaw er den eldste dyrehagen i Polen. Et flott sted både for barn og voksne

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Magda Win (@megmegic)

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Katarzyna Zub (@pierzynkaa)

 

Arrangementer:

Julemarkedet

Mange mener at julemarkedet i Wrocław er det vakreste i Polen. Her finner du besøket mitt i 2021.

 

Våre innlegg om:

Szczecin

Warszawa

Krakow

Gdansk

Poznan

 

 

Liker du å besøke Wrocław? Hva liker dere best?

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top