Krakow- alt du bør vite, reisetips, steder, arrangamenter- våre innlegg

Jeg vet at mange av dere liker å reise til Krakow. I fjor ble denne byen besøkt av 11 millioner turister både fra Polen og fra utlandet. Sjekk ut våre innlegg om Krakow

Bildet: Pixabay

 

Alt du bør vite om Krakow

 

10 praktiske tips om Krakow

 

Tips til helg i Krakow

Bildet: Pixabay

 

Steder:

Ulica Florianska og Brama Florianska (Florianska gate og Florian-porten) i Krakow

 

Zakrzowek og Skalki Twardowskiego

 

Shopping i Krakow

 

8 beste stedene å besøke i Krakow

 

De 5 fineste stedene å gå tur i Krakow

 

Interessante museer og kunstgallerier i Krakow

 

10 ting du kan gjøre i Krakow

 

Nær Krakow:

Saltgruven i Wieliczka

 

Zalipie- malt landsby 

 

Auschwitz

Våre innlegg om:

Szczecin

Wroclaw

Warszawa

Gdansk

Poznan

 

Hva liker du å besøke i Krakow?

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top