Har dere noen planer for i kveld? – Puber i Kraków

Så langt har jeg vært i Kraków bare 5 ganger, så jeg har ikke så stor lokalkunnskap om denne byen. Heldigvis har jeg noen venner som bor der, og de har hjulpet meg med å lage en list av 5 flotte puber som lokalbefolkningen liker!

Cafe Philo – św. Tomasza 30, Kraków
Billig alkohol, bohematmosfære, åpen hele døgnet. De har hyller fulle av bøker, komfortable sofaer og spiller alternativ musikk.

BFVv1rTJs38
Forum Przestrzenie – Marii Konopnickiej 28

Stedet tilbyr forskjellige øl (flavored øl også), konserter og en fantastisk «hage» om sommeren. Dere kan kose dere i fluktstoler utenfor.

BGewiJcydB4
 
BE8WZwQydIa
 

Spokój i Cisza – Bracka 3-5, Kraków
Spokój i Cisza betyr Fred og Ro. Stedet er veldig ofte fullt av lokale artister, studenter og interessante folk av alle slags. Rimelige priser har de også. 🙂

BDYLFelKxHN
 

Eszeweria – Józefa 9, Kraków
Mange sier at dette stedet har uvanlig atmosfære. Tremøbler, dumpet lys, stearinlys og friske blomster. Det finnes også et røykerom og en hage.

 
BIfySiYhZL6
 

Klub Re – świętego Krzyża 4, Kraków
Lokale folk liker å besøke dette stedet særlig når det er varmt ute, fordi det finnes en fantastisk ølhage der.

 

Kos dere masse i Kraków! 🙂 
Og les gjerne her om kafeer i Gdańsk.
 

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top