Musikkfestivaler i Polen i sommer 2017

Elsker du musikk og festivaler? Jeg har gode nyheter: i Polen kan du velge mellom mange spennende konserter. Jeg har lagd en kort liste over de beste musikkfestivalene i Polen i sommer 2017. Jeg håper at dere skal finne noe interessant! 

1. Open’er Festival i Gdynia
Open’er Festival er den største musikkfestivalen i Polen. Den begynner den 28. juni og skal vare fire dager. Hvert år kommer det fantastiske musikkstjerner fra hele verden til Gdynia. I 2017 skal det være blant annet Radiohead, Foo Fighters, The Weeknd og The XX. På Open’er Festival har man mulighet til å bli kjent med polsk musikk også! Det kommer for eksempel Brodka og Julia Pietrucha 🙂 
En billett for fire dager koster 559 PLN, men hvis du vil overnatte på campingplass må du betale litt mer – 639 PLN. Du kan også velge å kjøpe billetter for en eller to dager. Mer informasjon finner du her

4qrOiqA5Ws
 
BJX9achAPI7
BH5BmUlAAYK
 

2. Live Festival i Kraków
Live Festival i Kraków begynner den 18. august og varer i to dager. Hvis du liker Lana Del Rey, Alt-J, Wiz Kalifa eller Ellie Goulding, planlegg turen til Krakow! Nå koster billetter 359 PLN for to dager. Du kan lese mer om festivalen her

6pLDsIlLUr

3. Przystanek Woodstock – Kostrzyn 
Woodstock er den mest populære musikkfestivalen i Polen. Hvert år kommer det hundretusener mennesker for å høre på musikk og ha det moro sammen. Woodstock er en gratis festival! Den begynner den 3. august og varer til den 5. august. Jeg anbefaler å delta i Woodstock særlig på grunn av en spennende atmosfære! 🙂 Det er en unik mulighet til å høre på for eksempel Archive uten å betale for det. Man kan også bli kjent med mange interessante polske musikkere på Woodstock. 

5z48YKtfW2
BAXcXGTNfeA
55Ehk0NfXw
4. Orange Warsaw Festival i Warszawa
Orange Warsaw Festival begynner den 2. juni. Iløpet av to dager kan man høre på Kings of Leon, Imagine Dragons, Justice, Martin Garrix og mange andre musikkere fra hele verden. Billetter for den hele festivalen koster 379 PLN, og for en dag – 219 PLN. Mer informasjon om artister og priser kan du finne her. 
 
BGNCSeSH2Aa
BRlVP16BMxB

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

2 thoughts on “Musikkfestivaler i Polen i sommer 2017

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top