Jacques Andre Hair & SPA – frisør, manicure og pedicure i Gdańsk

Innlegget er sponset

Reise til Polen er en perfekt mulighet til å endre noe i livet sitt! Jeg har et godt tips for deg som ønsker å forbedre utseendet ditt – besøk Jacques Andre Hair & Spa

Nyhet! CRYOLIPOLYSE
Det er det siste momentet for å fjerne fett og få en fin kropp for sommeren 🙂
Cryolipolyse – bare en behandling og du kan miste 5-15 cm i kropps omkrets iløpet av 2 måneder!

Jacques Andre er salonger som tilbyr frisør- og SPA tjenester. Det som jeg liker best i Jacques Andre salonger er komfort og beliggenhet. Hvis du planlegger handletur i Gdansk eller Gdynia, spar noen timer for relax. Jacques Andre salonger ligger i sentrum av Gdansk, og tre kjøpesentere: Galeria Baltycka, Galeria Morena og Riwiera.

 


 

For noen dager siden besøkte jeg Jacques Andre salongen i sentrum av Gdansk (Elżbietańska 9). Beliggenheten gjør at vi kan veldig lett kombinere besøk hos Jacques Andre og en hyggelig tur på gamlebyen eller shopping i Madison kjøpesenteret. Iløpet av mitt besøk hos Jacques Andre hadde jeg mulighet til å bli kjent med deres frisør-, manicure- og pedicuretjenester. Men Jacques Andre er mye mer – kosmetikk, laserbehandliger og massasjer.
 

Frisører som jobber hos Jacques Andre er veldig flinke. Hvis du vil få et fint hårklipp eller endre hårfarget, ansatter skal tilby deg fantastiske metoder som du skal være fornøyd med. Du kan også prøve Balmain Hair Extension, regenerering eller permanent retting av hår.  Hvis du trenger noen råd, er det ikke noe å bry deg om – personell snakker flyttende engelsk! Om spennende effekter som man kan få på besøk hos Jacques Andre har vi skrevet på bloggen tidligere.


Hvis du planlegger en viktig fest, liker å skille deg ut eller vil bare se pent ut for deg selv, anbefaler jeg å ta vare på sine negler. Hos Jacques Andre har du mulighet til å ta vare både på hendene dine og dine føtter. Du kan velge mellom klassisk, hybrid og SPA manicure eller forlenge neglene dine. Når det gjelder føtter, kan man ha klassisk, hybryd, SPA pedicure eller pedicure med maske. Om fantastiske effekter av manicure og pedicure, kan du lese her.

Hvis du vil forbedre utseendet ditt og besøker Polen, bestil en time hos Jacques Andre! Snart skal jeg også beskrive hva Jacques Andre salonger tilbyr til grupper av venner og familier.  
 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

2 thoughts on “Jacques Andre Hair & SPA – frisør, manicure og pedicure i Gdańsk

  1. Malin: Hei!
    Som jeg har opplevd det så er de ansatte hyggelige, og veldig flinke. De har det ganske travelt så det er best å bestille time. De skal kunne snakke engelsk ja 🙂
    Mvh.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top