Whiskey on the Rocks – Sopot

Innlegget er sponset

Min definisjon av en perfekt kveld er veldig enkel: deilig mat, whiskey og god musikk. Hvis du har lyst på alle disse tingene, besøk ett av mine favorittsteder i Sopot – Whiskey on the Rocks!

For noen dager siden feiret Whiskey on the Rocks sin første bursdag, så det er et perfekt moment for å påminne dere hvorfor dette stedet er så unikt. Bursdagsfesten var helt fantastisk, bare se på bilder:



Atmosfære i Whiskey on the Rocks er alltid spennende, og alle gjester har det gøy.

Whiskey on the Rocks er først og fremst for dem som elsker whiskey. I menyen deres kan dere finne mange slags whiskey, men hvis du spør meg, er det særlig deres drinker som er verdt å anbefale. Strawberry Jar er min favoritt! De som foretrekker å drikke øl eller noe alkoholfri kan også finne noe for seg selv.


Når det gjelder mat, Whiskey on the Rocks vet hvordan å tilfredstille sine gjester! I lokalet kan man smake på retter inspirert av amerikansk mat. Prøv deres burgere og steker – i min mening er Whiskey on the Rocks de absolutt beste i Trippelbyen når det gjelder disse rettene.


Whiskey on the Rocks har en fantastisk beliggenhet. Lokalet befinner seg rett ved siden av togstasjonen i Sopot (Dworcowa 7). Det tar bare 2 minutter å gå til Bohaterów Monte Cassino gate fra Whiskey on the Rocks, så hvis dere planlegger å feste i en av nattklubbene, begyn kvelden med besøk i Whiskey on the Rocks.

Det jeg særlig liker er et moderne interiør i Whiskey on the Rocks som passer til lokalets karakter og deres drikker og mat. Lysekroner i Whiskey on the Rocks består av 867 whiskey-flasker – det ser veldig imponerende ut!


Husk at dere kan høre på live musikk i Whiskey on the Rocks! Noen ganger i uke besøker flinke musikkere Whiskey on the Rocks. Hvis dere liker gitarmusikk, besøk lokalet og husk at det er viktig å nyte øyeblikket 🙂

Man kan ikke bare møte sine venner eller ha en date i Whiskey on the Rocks. Det er også et sted hvor man kan ha en privat fest. Jeg anbefaler den mulighet til alle! Jeg og mine venner hadde en fantastisk kveld i Whiskey on the Rocks!

Jeg anbefaler Whiskey on the Rocks til alle! Hvis dere vil vite mer, bare sjekk deres nettsiden og Facebooksiden hvor dere kan sjekke hva som aktuelt skjer i lokalet.

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

3 thoughts on “Whiskey on the Rocks – Sopot

  1. I Gdansk finnes det masse restauranter som er verdt for legge merke til, men jeg synes at Warszawa er et sted hvor polsk gastronomi blomster. Et sted som jeg liker på spesiell måte er New Orleans Club, dessuten topp mat den er også greit underholding klubb med beste poledansere i byen.

  2. Jeg var i Gdańsk, Kraków og i Warszawa, men i Warszawa var jeg i tidenes beste fest, på New Orleans nattklubb

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top