Barnas dag – gratulerer med dagen!

Endelig har den mest forventede dagen for mange av oss ankommet. Jeg snakker selvfølgelig om Dagen for Barna! Det er en dag full av moro, latter og ubekymret lykke, som vi feirer hvert år den 1. juni her i Polen.

Bildet: Pixabay

I Polen er Barnas dag virkelig en spesiell tid. Foreldre og lærere prøver å få denne dagen til å være unik og uutslettelig i hvert barns minne. Gårdsplasser forvandles til fantastiske lekeplasser, skoler arrangerer konkurranser, spill og forestillinger, og familier går på utflukter til parker, zoo eller fornøyelsesparker. Det er en dag når det ikke er plass for kjedsomhet!

Så i dag, når jeg ser ut av vinduet og ser barn løpe med ballonger og iskrem i hendene, kan jeg ikke hjelpe, men smil. Jeg blir minnet på min egen barndom og den uendelige gleden jeg følte på denne dagen. Jeg kjenner meg selv litt nostalgisk, men på en god måte, vet du?

Bildet: Pixabay

For å feire denne dagen ønsker jeg å dele med dere et vakkert norsk barndomsordtak som jeg nylig kom over: “Bare det beste er godt nok for et barn”. Jeg synes det er et perfekt sitat for denne anledningen. La oss alltid huske å gi barna våre det beste vi kan – ikke bare materielt, men også vår tid, kjærlighet og oppmerksomhet.

Så, kjære lesere, la oss feire Barnas dag sammen! Selv om vi er voksne, la oss huske barnet inne i oss, la oss huske vår barndoms gleder og drømmer.

Til alle små og store barn der ute – Gratulerer med dagen! Måtte denne dagen fylle deg med latter, glede og drømmer. Husk alltid at verden er et sted fullt av mirakler, og at hvert øyeblikk kan bringe noe fantastisk. Lykke til på dine eventyr og drømmer!

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top