Den 10. desember trenger du ikke å betale for avlevering!

Dagen, som vi kaller fra engelsk “Black Friday” (29.11.2019), er denne dagen da mange mennesker begynner å løpe mellom butikker for å finne noe perfekt for Jul til kjære sine. Derfor er butikkene fulle av folk heeeeeeeele tiden. Jeg forstår… Det er fint å se og røre på ting du vil kjøpe, men kanskje det skal være bedre for deg å kjøpe noen julegaver via nettsider?

Vær ærlig… 😉 Du er ikke ferdig med julegaver for parørende dine, ikke sant? Jeg har en god informasjon for deg! Den 10. desember er gratis avleverings dag i Polen. Det betyr at du kan bestille ting fra mange nettsider (1018 butikker allerede!!) og trenger ikke å betale for avlevering.

Det er mange forskjellige butikker som tilbyr gratis avlevering denne dagen. Jeg vil gi deg noen eksempler:

      1. Butikker med undertøy/nattøy – for eksempel Donna eller Marylin
      2. Butikker med te eller kaffe – for eksempel CzasKawy, CafeSilesia eller Konesso
      3. Butikker med frisk mat og sportsutstyr – for eksempel den som tilhører til en polsk idrettsutøver Anna Lewandowska – foods by Ann
      4. Butikker med bøker – for eksempel Livro
      5. Butikker med elektronisk utstyr – for eksempel Cyfrowe
      6. Butikker med ting for mor og barn – for eksempel Kidy, SzykownaMama eller MamaBrum
      7. Butikker med kosmetikker (også med vegansk/organisk) – for eksemel E-Zebra, Minti, DrIrenaEris, Grennline eller AnnabelleMinerals

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top