Julemarkeder i Polen 2021

Det er fortsatt en stund til jul, men jeg vet at mange av dere liker å besøke julemarkeder i Polen. Jeg liker julen veldig godt, og vi kan føle seg magisk på julemarkeder. For øyeblikket bør julemarkeder holdes. Når er julemarkedene i Polen?

Bildet: Pixabay

 

Wroclaw

Når? 19. november – 31. desember 2021

Hvor? Markedsplass, Świdnicka, Oławska, Plac Solny

 

 

Poznan

Når? 20. november – 26. desember 2021

Hvor? Plac Wolności

 

 

Gdansk

Når? 19. november – 24. desember 2021

Hvor? Targ Węglowy

 

 

Krakow

Når? 26. november 2021 – 2. januar 2022

Hvor? Markedsplass

 

Warszawa

Når? 26. november 2021 – 6. januar 2022

Hvor? Barbakan, gamlebyen

 

Szczecin

Når? 3. november – 22. november 2021

Hvor? Plac Lotników, Plac Adamowicza, Aleja Kwiatowa, Deptak Bogusława

Hvilket polsk julemarked har du vært på?

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top