LHBT-klubber i Polen

Som du sikkert vet, er Polen fremdeles ikke veldig tolerant for mennesker med en annen seksuell legning. LHBT-mennesker kan fortsatt ikke gifte seg eller adoptere barn. Det endrer seg sakte, men jeg tror det vil gå mange år til polakker blir like tolerante som nordmenn. Heldigvis betyr ikke dette at du ikke finner noen LHBT-klubb i Polen.

 

LHBT-klubber er vennlige mot lesbiske, homofile, bifile og transseksuelle. Dette betyr ikke at du må være en LHBT-person for å komme inn. Alle som approberer LHBT-personer, kan delta. Klubber har ofte drag queen-forestillinger og karaoke. Jeg vet ikke om du hadde muligheten til å se det, men jeg har sett det flere ganger. Det er veldig interessant og verdt å se.

 

Hvis du aldri har vært i en LHBT-klubb, lurer du sannsynligvis på hvordan det ser ut. Jeg snakket med vennene mine om det for noen dager siden. Folk tror at i slike klubber er det mye kitsch, rosa tepper og føler den seksuelle atmosfæren. Visstnok eksisterer også slike klubber. Men LHBT-klubber ser ut som alle andre klubber.

 

Sopot

HAH

Aleja Franciszka Mamuszki 21 (ved siden av inngangen til stranden nummer 13) Sopot

Personer over 21 år eller over 18 med student-ID.

Åpningstider:

Tirsdag 20-2

Fredag 22-5

Lørdag 22-5

 

Warszawa

Glam

ul. Żurawia 22 Warszawa

Åpen:

Onsdag, fredag, lørdag

 

Metropolis

Ul. Sienkiewicza 7 Warszawa

Åpen:

Fredag, lørdag

 

Poznań

HAH

ul. Małe Garbary 6 Poznań

Åpen:

Tirsdag- lørdag 22-6

 

Wrocław

HAH

ul. Oławska 11 Wrocław (inngang fra Łaciarska gate)

Åpen:

onsdag- lørdag 22-6

View this post on Instagram

Mandaryna w HaH ❤️

A post shared by HAH WROCŁAW official (@hahwroclaw_official) on

 

Katowice

HAH

ul. Sądowa 9 Katowice

Åpen:

Torsdag- lørdag 22-6

 

Szczecin

LOVE Club All Together
ul. Tkacka 8 Szczecin

Åpen:

Onsdag:21– 3
Fredag: 22– 5
Lørdag: 22– 6

 

Kraków

Papuga

Ul. Józefa Dietla 64 Kraków

Åpen:

Torsdag: 21-3

Fredag: 22-5

Lørdag: 22-5

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top