Valentinsdag

Til tross for at Valentinsdag kommer ikke fra Polen, skal jeg skrive litt om hvordan feirer vi det her. Først og fremst vil jeg si noe om unge 🙂 Det er veldig fint dag for å si noen at du liker dem. Derfor bruker unge forskjellige valentinsdagskort – det kan kjøpe ferdig eller lage noe selv. Det er også populært å gi en gave med hjert eller noe lignende. Det kan være for eksempel teddybear med hjerte, en pute eller en kopp.

 

Det finnes også noe som er bra for alle kvinner om alle dager – blomster! Hovedsakelig roser, men jeg tror at hver kvinne bør få disse blomster som hun liker best. Et annet ting som kan dere gjøre er å gå på kino eller bestille et bordet i en fin restaurant.

 

Nylig er det også populært å bestille en helg i SPA for to.

 

Husk! Søttsaker er noe som liker både menn og kvinner! De er beste når du lager dem selv.

 

Men vet du hva er best å gjøre denne dagen ? Det å være snill to hverandre og gjøre noe som viser at noen er veldig viktig for deg. Uansett om det er kjæreste, mann/kvinne, foreldrene eller biskje. Gjør noe for å se noens smil. 🙂

 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top