Når er det sønsdagsåpent i Polen? – Kalender 2022

Når er det sønsdagsåpent i Polen? Akkurat som i fjor – i år er butikkene bare åpne på 7 søndager. Sjekk når butikkene skal åpne i 2022!

Bildet: Pixabay

Hvilke butikker er stengt? For det første er de forskjellige typer butikker (dagligvarebutikker, klesbutikker). Alle kjøpesentre, supermarkeder vil også være stengt.

Det er godt å vite at det er selvfølgelig unntak fra forbudet. Alle restauranter, isbarer, konditorier, kultur- og underholdning steder (f.eks. kino, teater), gavebutikker, apotek, bensinstasjoner, kiosker, blomsterbutikker og andre er åpne på søndager.

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top