Romantiske steder i Gdansk, Poznan og Krakow

Valentinsdagen kommer snart. Dette er dagen da vi ønsker å tilbringe tid med vår kjæreste. Jeg valgte noen romantiske steder du kan besøke i Gdansk, Poznan og Krakow, ikke bare på valentinsdagen. Hva er din valentinsdag?

Bildet: Pixabay

Gdansk

Olivia Star

Olivia Stars 32. etasje er det høyeste observasjonspunktet i Nord-Polen, og det tredje i landet, hvorfra kan dere se hele Trippelbyen og Gdańsk-bukten helt til Hel-halvøya. Der skal du også spise deilig mat. Det har nylig vært en hage der, så alle vil finne noe for seg selv.

Les mer her

 

Poznan

Palmehuset

Et ideelt sted for folk som liker naturen. Det er et av de eldste palmehusene i Europa med over 17 000 planter. Det er også flere akvarier inne, og du kan mate fisker i ett.

Les mer her

 

Krakow

Beernarium Øl SPA

I dag er det mange av oss som trenger å hvile. Jeg har en interessant idé i Krakow. Øl SPA! Der kan du ta et øl- eller vinbad, massasje og badstuer. Du vil også prøve ulike typer øl og  kan kjøpe kosmetikk med tillegg av øl.

Les mer her

 

❤️❤️ Husk om din kjæreste ikke bare på valentinsdagen ❤️❤️

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top