Slutt på restriksjoner i Polen fra 28. mars 2022

Jeg har gode nyheter til dere. Fra i dag trekker Polen seg fra covid-restriksjonene. Nå blir det enklere å reise til Polen 🙂

Bildet: Pixabay

Den viktigste endringen for dere er innreiserestriksjonene. Dere trenger ikke lenger tester eller covid-pass for å reise til Polen. I tillegg trenger dere ikke lenger et munnbind. Det trengs bare på medisinske steder og apotek. Testene vil fortsette i Polen, men det blir ingen karantene.

 

Planlegger du en reise til Polen?

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top