Piąte Studio Tatuażu – tatoveringsstudio i Gdańsk

Innlegget er sponset

Noen ganger trenger man forandring i livet sitt eller bare har lyst til å gi seg selv en hyggelig gave. Hvorfor ikke… tatovering? 🙂 Uavhengig av årsak er det en fantastisk idé å uttrykke seg på den kunstneriske måten. Og det er en enda bedre idé å gjøre det i en av de vakreste polske byene – Gdańsk! 🙂

Jeg får stadig mer spørsmål om tatoveringsstudioer i Polen som jeg kan anbefale. Selv om jeg har aldri bestemt meg for tatovering, gjorde jeg litt research og besøkte Piąte Studio Tatuażu i Gdańsk. Og det var et veldig godt valg!

Piąte Studio Tatuażu ligger i en av Gdańsks vakreste bydeler – Oliwa. Det er veldig lett å reise dit og finne studioet, fordi det ligger bare 5 minutter fra SKM-togstasjonen «Gdansk Oliwa» – på Boleslawa Krzywoustego 3 gate. Jeg ble positivt overrasket da jeg gikk inn, særlig over en hyggelig atmosfære og vennlige, unge folk som er ansvarlige for den 🙂

Hvem egentlig tatoverer i Piąte Studio Tatuażu?
Marek Szreder – eieren som har 6 års erfaring i tatovering og satser på realistisk stil,

Mawo – arkitekturstudent med en unik stil og fantastiske ideer,

Zosia – flink tatovører som har fullført studier ved Kunstuniversitetet i Gdańsk,

Kuba – som blir inspirert av graffiti og tatoverer i en tradisjonell og neo-tradisjonell stil.

Hva likte jeg best med Piąte Studio Tatuażu? Det var særlig et veldig individuelt forhold til alle prosjekter og kunder, og kreative mennesker som kan veldig mye! Alle deres tatoveringer er originale, baserte på kundens visjon og veldig unike.
Om deres tatoveringer kan man skrive veldig mye, men det er best å bare se hva de artistene kan. Bare se:


Studioet er veldig behagelig og moderne, og dets interiør inspirerer til neste (eller første!) tatoveringer 🙂

Hvordan ta kontakt med Piąte Studio Tatuażu? Dere kan kalle dem (de snakker engelsk!) – +48 58 710 74 60, snakke til dem på Facebook eller sende en e-post: [email protected]. Husk om å booke time hos Marek Szreder noen måneder tidligere!

Jeg er sikker på at på grunn av deres individuelt og profesjonelt forhold, skal dere få tatovering dere drømmer om og et fantastisk minne fra Polen for hele livet!

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top