Hvis jeg kan bli en pilot så det kan du også :). Prøv å føre luftfartøy i Airpoint i Gdansk, Krakow eller Warszawa

I flere år har jeg sett på en TV-program som heter Flyhavarikommisjonen. Det er faren min som pleier å se på denne programmen og jeg liker å gjøre det med ham. Kanskje dette er en årsak hvorfor er jeg så interessert i det som kan skje og i det hva piloter må takle. Det kan tenkes at det er så mange fly som flyr hver dag og alt er i orden, men hva skjer hvis noe er ikke… ? I Airpoint kan du føle som om du er en pilot i Boeing 737-800 eller i Airbus A320 og… du kan selv velge en flyplass, et vær og en feil i et fly som du må takle. Spennende, ikke sant?

 

Airpoint befinner seg i tre byer i Polen – Gdansk, Krakow og Warszawa. Hvis du planlegger å reise til noen av disse, bør du sjekke Airpoints tilbud :). I Warszawa har du mulighet til å føre Boeing 737-800 og i Gdansk og Krakow har du sjanse til å føre Airbus A320. Det er nesten alle som kan prøve det. Det eneste kravet er at du må være minst 8 år gammel. Airpoint gir frihet hvis det gjelder detaljer men de anbefaler å velge noe av de ferdige scenarioene hvis du vil prøve flysimulator for første gang. Uansett om hva du velger, er det en instruktør som hjelper deg med alle som trenges. I tillegg kan du invitere 2 andre personer som skal “fly” med deg!

 

Det er ikke en av disse attraksjoner som du kan gjøre bare en gang. Du kan fly mange ganger og hvert av dem skal være annerledes fordi du kan velge hva som helst! Før jeg gikk der hadde jeg lest noen anmeldelser og jeg så at mange av mennesker planlegger å gjøre det igjen og igjen. En av dem skrev “Neste gang til Dubaj!”. Og jeg tror det er fantastisk.


HER kan du finne tilbud.

Du kan velge om du vil fly for 15, 30, 60 eller 120 minutter! 


GDAŃSK

Adresse: Stara Stocznia 2/5, 80-862 Gdańsk, Polen

E-post: [email protected]

Mobil: +48 58 500 98 80


WARSZAWA

Adresse: Zwycięzców 42/U5, 03-938 Warszawa, Polen

E-post: [email protected]

Mobil: +48 22 253 05 21


KRAKÓW

Adresse: Rynek Główny 6, 31-042 Kraków, Polen

E-post: [email protected]

Mobil: +48 12 262 84 03

 

 

“Commencing countdown… Engines on.
Check ignition and… may God’s love be with you…”

 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top