En ny start :)

Hei alle sammen!

I dag overtar jeg bloggen etter Filipina og mitt eventyr begynner! Jeg skal gjøre alt jeg kan for å hjelpe dere med å planlegge turen til Polen!

Og hvem er jeg egentlig? 🙂 
Jeg heter Magda og bor i Gdansk, Polen. I nesten 4 år har jeg studert norsk språk og kultur. Hvorfor Norge? Jeg synes at det er et av verdens vakreste land, og jeg elsker å reise dit! Jeg ble født i Elbląg som er en ganske stor by i nordlige Polen. Nå bor jeg i Gdańsk, som i min mening er et perfekt sted for alle – familier, studenter og særlig… turister! På fritiden liker jeg å reise og oppdage interessante steder. Det er viktig for meg å være aktiv og oppleve så mye som mulig, men noen ganger liker jeg også å bare slappe av på stranda eller gå til en god restaurant 🙂


 

Jeg vil gjerne anbefale dere alt som er verdt et besøk i Polen. Og det er mye å se! 🙂

Har du noen spørsmål eller ønsker du at jeg beskriver noe du er interessert i? Skriv gjerne i kommentar!

Og… stay tuned! 😉

Magda

 

 

 

 

 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

4 thoughts on “En ny start :)

  1. Hei! Liker meg og veldig godt i Polen! Har vært i Gdask og Krakow. Og har nå lyst på en tur til byen Torun… har du noen gode tips til serverdigheter til både barn og voksne som er verdt å få med seg? Og vet du navnet på nærmeste flyplass?

  2. Torunn H Susort: Hvis du vil besøke Torun, anbefaler jeg å besøke botanisk hage med dyr, Planetarium og gamlebyen. Du må også prøve torunskie pierniki! Disse kakene smaker fantastisk 🙂 Nærmeste flyplasser ligger i Bydgoszcz, Poznan og Warszawa, men sjekk Gdansk også!

  3. Det har vært så gøy å følge med denne siden. Var i Elbląg for to år siden. Koselig by!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top