Videoer om Polen

I det siste har jeg googlet litt og funnet mange interessante videoer om Polen. Jeg har utvalgt de beste og bestemte meg å vise dem til dere. Kanskje finner dere her en inspirasjon for en reise til Polen? 😉

Poland – Feel invited 🙂
En offisiell video av PolandTravel som viser det beste i Polen: levende storbyer, vakker natur og åpne, hyggelige mennesker. Føl deg velkommen!

  

Bipoland
En video av Matthew Brown som skulle dokumentere sitt besøk i Auschwitz, men til slutt bestemte han seg for å vise også andre ting han så og opplevde i Polen. Videoen viser godt kontrasten mellom den dramatiske fortiden og den mye mer positive nåtiden.

  

Pocket Poland
En tilt-shift video. Fantastiske bilder fra Gdansk, Sopot, Torun, Warszawa og Krakow!

 

Mazury – move your imagination!
Kjempefine naturbilder fra Polens Finnland ? Mazury. Sjekk hva kan du gjøre og oppleve der! 

 

Dolny Slask. Ikke til å fortelle. Til å se. Vi ses!
Etter min mening en av de beste videoer som skal lokke turistene til Wroclaw og hele Dolny Slask-regionen. Vi ses i Dolny Slask 😉

 

 

 

Kjenner du andre fine videoer om Polen? Eller har dere filmet da dere var i Polen? Del gjerne lenker i kommentar! 😉

 

 

Asia

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top