Frokost og brunsj i Wroclaw

Jeg har allerede skrevet om de beste frokostrestaurantene i Gdańsk, Warszawa og Kraków. Nå er det på tide å skrive om Wrocław. Det er en av de største, vakreste og eldste byer i Polen, og det er sikkert verdt et besøk! Byen var europeisk kulturhovedstad i 2016. 


Bildet: Fotolia

Frokost er dagens viktigste måltid, sier mange. Den bør gi deg energi til å komme igang på jobb eller skole, men også til å vandre rundt i byen, oppleve nye steder og ha det gøy når dere er på ferie! Når jeg reiser til en ny by, er det veldig viktig for meg å begynne dagen på en god måte. Derfor leter jeg etter spisesteder og kafeer som tilbyr fantastiske frokoster. Jeg har lagt en liste over 5 frokoststedene som mange liker å begynne dagen på. 

Central Cafe – ul. Św. Antoniego 10
Du skal sikkert finne noe perfekt for deg enten du liker kjøtt, eller er vegetarianer. På Central Cafe kan du velge mellom forskjellige pannekaker, grøter, bageler, skiver og eggerører.
 

BRPO407BzC1
 
BQsJbW5jORW
 
BRBkF5lAM8t

Vincent Cafe – ul. Oławska 8

BP2q9ZyDl-_
 
BO6-MOZjxkk
 
BML47kABJtk

Dinette – plac Teatralny 8
Der kan du spise frokost fra forskjellige deler av verden. Du trenger ikke å reise til Spania, Tyrkia eller Marokko for å utforske eksotiske smaker. Stedet tilbyr også forskjellige toster, bageler, omeletter, og så videre. Mmm, deilig! Der kan du også kjøpe fersk brød og rundstykker.
 

BRnUCQIAwKa
 
BRc3isVDIN5
 
BRX9LNuhHkQ

Pochlebna – ul. św. Antoniego 15
Ferskpresset juice, grønnsaker og frukt, deilige omeletter. Finnes det en bedre måte å begynne dagen på? 🙂 I Pochlebna kan dere spise sunne og gode frokoster som skal gi dere energi for mange timer.
 

BDi3F8oIb3i
 
BBMrETaIb6l
 
9eUoc_ob0s

Gniazdo – ul. Świdnicka 36
Dette stedet er perfekt for å spise en veldig god frokost, men også brunsj eller lunsj. Gniazdo tilbyr deilige bageler med hummus, ikke glem å prøve dem!
 

BQ5goWeD2U6
 
BMvWr6gl7Ap
 
BLVaYv9ltmL

Smacznego! Kos dere masse i Polen 🙂

Noen bilder i innlegget er delt fra forskjellige Instagram-kontoer. Klikk på bilder for å se Instagram-profiler. 

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top