Tannlege i Gdansk, Polen

 

Polen er et viktig tannreisemål på Europas kort. Tannlegebehandling i Polen er billigere og bedre enn det er i Norge, derfor bestemmer seg mange nordmenn å besøke tannleger hos oss.

Young Professional Woman Dentist working with a Female Patient
Bildet: Fotolia

Vi vet er det er vanskelig å velge mellom ulike tannklinikker. Her finner du alle våre innleg om tannleger i Gdansk:

Skal du til Krakow? Sjekk vårt innlegg om 4HealthTravel i Kraków og les også om tannklinikk i Krakow

I dag anbefaler vi en tannreise til Polen, nemlig Gdansk. Hvis tannlegen din sier at her er det behov for en krone, tannbro eller en tannimplantat for noen tusen kroner, bør du spørre om hva alternativene er. Det beste alternativet er å reise til Gdansk! Har du tenkt å ta tannbehandlingen som en del av sommerferien?

Mange vet ikke at i Polen har vi best kvalifiserte tannleger som bruker moderne og sertifisert utstyr. Det er mange norske medisinstudenter som studerer odontologi ved seks universiteter i Polen for eksempel i Gdansk, Szczecin og Poznan. Det viser at Polen tilbyr den høyeste kvaliteten på tannlegebehandling.

Tannlegebehandling i Gdansk koster en tredel av norske priser. Til og med tilbyr tannleger både gratis flyplasstransport og overnatting på hotellet! Ja, det er faktisk mulig å ha alt i ett! Å reise med fly til Gdansk, få høykvalitet tannlegebehandling, bo på et komfortabelt hotell, smake på polsk mat og fantastisk øl vil være billiggere enn å få behandling i Norge.

Å gå til tannlege i Polen er omtrent det samme som å gå til tannlege i Norge, men til en tredel av prisen?

På nettsiden av en klinikk som tilbyr tannlegebehandling med tanke på nordmenn kan du bestille et tannlegebesøk sammen med flyplasstransport og overnatting på hotellet. Klinikken tilbyr profesjonell behandling av forskjellige slag (implanter, tannbroer, kroner, profesjonell tannbleking,rotfylling osv.).

Alle ansatte er flinke i engelsk og hyggelige. Anbefalinger av fornøyde kunder er et bevis på høy kvalitet:

Jeg er fornøyd med resultatet. Men like viktig som resultatet er jo servicen og profesjonaliteten til de ansatte. Når jeg nå velger å gi toppkarakter til klinikken, er det nettopp fordi de ansatte virker faglig dyktige, er oppmerksomme og hyggelige og får en til å føle seg trygg. Og prisen er kanskje hyggeligst av alt. Betydelig lavere enn hjemme i Norge.

Det er bare å fylle et kontaktskjema på nettsiden, bestille en time hos tannlege, pakke kofferten og dra til Gdansk! Er det noen av dere som har allerede vært hos tannlege i Polen?

Hei og velkommen! Jeg heter Ania og bor i Gdańsk, men jeg kommer fra Schlesien :) Jeg liker å besøke nye steder og prøve nye ting. Jeg vil vise dere kjente og ukjente steder i Polen. Men også gi masse gode reisetips til dere som vil besøke Polen! Jeg håper dere vil elske Polen :) Kontakt: [email protected]
Posts created 745

4 thoughts on “Tannlege i Gdansk, Polen

  1. Som pensjonist ser jeg etter tilbud for å få orden på mine tenner. De er helt ødelagt
    Jeg har ikke vært hos tannlege på over 20 år, en grunn tannlege frykt, annen grunn er de utrolige høye prisene tannleger tar i Norge.
    Men jeg må nå ha nye tenner da jeg har vanskelig for å spise på en normal måte.
    Jeg ser etter å få så naturlige og fine tenner som mulig, som ser ekte ut.
    Hva kan deres klinikk tilby av tjenester som nevnt?
    Hva vil det koste, vet det er vanskelig da dere ikke vet hva som må gjøres?
    Hvor lang tid vil det ta. Ca. tid?
    Er det mulig å få støtte fra stat/kommune i Norge for ordnet sine tenner?
    Er dere da behjelpelig med en slik søknad eller hvordan jeg eventuelt skal gå frem
    Er det andre måter å komme seg til deres klinikk utenom flyreise Har flyskrekk.
    Da jeg ikke er noe for å prate engelsk så ber jeg om å få svar fra dere på norsk.
    Det hele var kanskje mye for dere å svare på.
    Men jeg håper å få svar fra dere snarest, da jeg har kontaktet flere tannklinikker i Polen også andre land utenom Polen.
    Ha en fin dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top